ילדך נעצר או זומן לחקירה? כל מה שצריך לדעת !

0 Comments

בכל פעם שילדכם נעצר או זומן לחקירה, עליכם לנקוט בכל הצעדים הדרושים כדי לוודא שילדכם מוגן. זה כולל התייעצות עם עורך דין פלילי.

התייעצות עם עורך דין פלילי


במהלך ההליך הפלילי ייתכן שתתבקשו להתייעץ עם עורך דין. יועץ משפטי טוב יכול לייעץ לך לגבי זכויותיך וההליך המשפטי, וכן לספק הגנה משפטית טובה. ייתכן שתופנה גם לתוכנית לסיוע משפטי על ידי בית המשפט.

אין ספק שזה רעיון טוב, במיוחד אם הילד שלך הואשם בפשע. המשטרה מחפשת אחר פושעים, וסביר להניח שהיא תחקור את ילדך מסיבות שונות. לדוגמה, ייתכן שילדך היה מעורב בקטטה. אם יש לך מבוגר צעיר בבית, זו יכולה להיות תקופה לחוצה עבור כולם. עורך דין יכול להקל על משפחתך ולהבטיח כי טובת ילדך משרתת. לעורך דין בעל מוניטין יהיה הניסיון והרקורד לגבות זאת.

התייעצות עם עורך דין אינה מיועדת לבעלי לב חלש, אך עורך דין יכול להיות בעל ערך רב. עורכי הדין הטובים ביותר זוכים להערכה רבה על ידי חבריהם וידועים בהשגת תוצאות חיוביות. עורך דין טוב יכיר גם את החוקים, הנהלים והתקנות הספציפיים של המדינה שלך. זה ייתן להם יתרון באולם בית המשפט. עורך דין טוב יודע לוודא שכל הזכויות החוקתיות שלך מוגנות.

מעצר קטין


לעצור קטין הוא לא תמיד דרך הפעולה המתאימה ביותר. אם ילד הואשם בפשע, המשטרה יכולה לקחת את הנער למעצר לפרק זמן קצר. אין זה נדיר שצעיר משתחרר בהבטחה להופיע בבית המשפט. אם זה המצב, הנער יבלה לילה בבית המעצר לנוער.

בעצירת תנועה שגרתית ניתן להקריא את שמו של הקטין, ואין זה חריג שקטיר מוחזק במעצר זמני עד 12 שעות. זוהי אלטרנטיבה הרבה יותר טובה להכנסת הצעיר לכלא למבוגרים. אם ילד הואשם בתקיפה מינית, החקירה עשויה להימשך מספר ימים. לאחר בירור מקדמי ניתן למנות יועץ בית משפט לנוער.

אפשר גם לקרוא את שמו של הצעיר בבית משפט, ושופט יכול להוציא צו משמורת מאובטח לנער. ייתכן שהורה יימצא בזלזול בבית המשפט, ואם זה יקרה, הורה עלול לעמוד בפני קנס ועונש מאסר. אפשר לקרוא את שמו של ילדך בבית משפט בעל מעמד משפטי גבוה יותר, כגון דיון גדול של חבר מושבעים.

חקירה של קטין


בין אם אתם חוששים שילדכם נעצר או זומן לחקירה, חשוב להבין את זכויותיכם. יש לך זכות שתיקה, זכות להתייעץ עם עורך דין וזכות לסרב לענות על שאלות.

התיקון החמישי קובע כי לא ניתן לכפות על אף אחד לדבר נגד עצמו. כאשר שוטר חוקר ילד, האמירות שנאמרות חייבות להיות מרצון. הסיבה לכך היא שכל דבר שנאמר לקצין יכול לשמש נגד הילד בבית המשפט.

אם ילד נחקר בבית ספר, על המשטרה מוטלת אחריות ליידע את ההורה על זכויותיו. התובע חייב גם למירנדה להודיע לילד. המשמעות היא שעל התובע לתת לילד אזהרה לפני שהוא נחקר על האירוע. כמו כן חלה על המשטרה חובה להודיע להורה על האישומים נגד הילד.

באופן דומה, אם ילד נעצר, יש לו את הזכות להתקשר לעורך דין ולקיים דיון בבית המשפט. יש להם גם זכות לחקור עדים במשפט. חוק העלאת הגיל מחייב את המשטרה ליידע את ההורים על זכויות ילדיהם.

עם זאת, ישנם חריגים לכללים אלה. לדוגמה, אם ילד מוחזק במעצר של DFPS, השוטר חייב להתייחס לילד כאילו הוא או היא במעצר משטרתי.

לפרטים נוספים : https://limorezioni.com/%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%9F/