למה הרבה אנשים בוחרים לפתוח עסק בפורטוגל?

0 Comments
עסקים בפורטוגל

פורטוגל היא יעד אירופי מוביל לגולים המעוניינים להקים עסקים. עם הכלכלה הגוברת שלה ומיסוי יתרון, זה הגיוני כלכלית להתיישב במדינה תוססת זו.

בעת פתיחת עסקים בפורטוגל, ישנם מבנים משפטיים שונים שתוכלו לבחור מהם: חברות בערבון מוגבל, תאגידים ציבוריים ופרטיים, שותפויות כלליות ובעלות יחידה. לכל אחד יש יתרונות וחסרונות שלה אז זה חיוני כי אתה עושה את בדיקת נאותות לפני בחירת המבנה הטוב ביותר עבור המיזם שלך.

האם אוכל לעבור לפורטוגל ולהקים עסק?

פורטוגל היא מדינה מסבירת פנים הפונה ליזמים זרים עם אפשרויות ויזה שונות. ממשלת פורטוגל השקיעה משמעותית ביצירת אקלים עסקי נוח והפחתת מיסים המושכים השקעות פרטיות.

למרות המשבר הכלכלי הנוכחי, כלכלת פורטוגל ממשיכה להתרחב בקצב מרשים. מיסים נמוכים, תשתיות מעולות ותנאי עבודה נוחים הועילו הן לאזרחיה והן לחברות המעוניינות להתרחב מעבר לבית.

עסקים בינלאומיים רבים עדיין לא בטוחים לגבי הקמת עסק בפורטוגל בשל המבנים המשפטיים המורכבים, המיסים והביורוקרטיה. ניווט מכשולים אלה יכולים להוכיח מרתיעה עבור חלק.

לא משנה היכן אתה מתגורר, ייעוץ רואה חשבון מומלץ מאוד להדריך אותך בתהליך ולהבטיח רישום העסק שלך נעשה כראוי. פעולה זו תחסוך זמן ומאמץ, מה שהופך את ההליך לפשוט יותר בעת השקת החברה שלך בפורטוגל.

לאחר שתעבור לפורטוגל, רשות המסים הפורטוגזית דורשת רישום של החברה שלך איתם. ניתן לעשות זאת באופן מקוון או באופן אישי במרשמים ובנוטריונים. כהוכחת תושבות בפורטוגל, תצטרך דרכון או אישור שהייה. לאחר מכן, שכור רואה חשבון מוסמך להגשת החזרי מס.

מה גובה מס עסקים בפורטוגל?

המיסים בפורטוגל מנוהלים ברמה הלאומית, כאשר המיסים העיקריים הם מס הכנסה, דמי ביטוח חברתי ומס ערך מוסף – החלים על אנשים פרטיים ועסקים כאחד.

מס הכנסה אישי (מס הכנסה) מוטל בשיעור פרוגרסיבי של כ-48%. יתר על כן, אנשים כפופים למס סולידריות נוסף של 2.5% או 5% בהתאם להכנסה הממוססת שלהם.

מס ערך מוסף (מס ערך מוסף) הוא מס צריכה החל על שירותים וסחורות בשיעור קבוע. חברות חייבות להירשם ולחשב מס ערך מוסף אם המחזור שלהן עולה על 650,000 אירו בשנה.

המשטר הלאומי בעל ערך מוסף גבוה, בקיצור, נועד למשוך בעלי הכנסה זרה לפורטוגל לפעילויות בעלות ערך מוסף גבוה. תחת המשטר הזה, שיעורי המס מופחתים במשך עשר שנים, ובכך מפחיתים באופן יעיל את המיסוי האפקטיבי של הכנסה כזו לתושבי פורטוגל הזרים.

מס הכנסה על דיבידנדים מוטל כיום בשיעור אחיד של 28%, אם כי פטורים מסוימים ושיעורים מופחתים חלים אם החברה שלך רשומה בפורטוגל או חתמה על הסכם מס כפול עם מדינה אחרת. יתר על כן, מס בולים חל רק כאשר נכסים כגון רכוש או מניות נמכרים – נטל נוסף עבור אנשים עשירים יותר.

מה צריך כדי לפתוח עסק בפורטוגל?

פתיחת עסק בפורטוגל דורשת את כל הניירת הדרושה. שכירת עורך דין או רואה חשבון לצורך הדרכה בתהליך זה ומומלץ לסייע ברישומים והיתרים.

ממשלת פורטוגל מציעה תמריצים רבים למשקיעים זרים ויש הרבה סיבות מדוע כדאי לפתוח את העסק שלך כאן. האקלים האידיאלי של פורטוגל לגידול יבולים והמוצרים הגסטרונומיים האיכותיים שלה משכו זה מכבר יזמים מרחבי העולם.

פתיחת עסק בפורטוגל מחייבת רישום הן במרשמים הפורטוגזים והן בנוטריונים (אירן) וכן במשרד הרישום המסחרי. אתה גם צריך לשלם מסים ומכס.

אזרחי האיחוד האירופי / אפטה זקוקים גם לאשרת עבודה וגם להיתר שהייה בפורטוגל כדי לחיות ולעבוד שם. אתה יכול גם להגיש בקשה לויזת הזהב אם אתה מתכנן להישאר לטווח ארוך בפורטוגל.

אם אתה מתחיל חברה בפורטוגל, ישנם מבנים עסקיים שונים לבחירה. ניתן להקים שותפויות, קואופרטיבים ועמותות בערבון מוגבל על פי החוק הפורטוגלי.